logo
Search icon

Squid Game láme rekordy: přes 60 milionů zhlédnutí za první tři dny 3. sezóny

Squid Game si opět potvrzuje svůj status fenoménu číslo 1 na Netflixu s premiérou třetí sezóny, která dosáhla prvního místa ve všech 93 zemích, kde Netflix zveřejňuje žebříček Top 10.

null

Nový rekord ve zhlédnutích

 

Třetí sezóna Squid Game, uvedená na Netflix 27. června, dosáhla nového, impozantního milníku: 60,1 milionu zhlédnutí během prvních tří dní od premiéry, což znamená nový absolutní rekord pro platformu (Netflix přitom definuje „zhlédnutí“ jako součet zhlédnutých minut dělený celkovou délkou obsahu). Sezóna také během rekordně krátké doby vystoupala do Globální Top 10 Netflixu a dokonce se umístila na devátém místě v žebříčku nejpopulárnějších titulů v cizích jazycích všech dob. Nejpůsobivějším číslem ale zůstává fakt, že Squid Game 3 se dostalo na první místo ve všech 93 zemích, kde Netflix zveřejňuje svůj týdenní žebříček - to se žádné jiné sérii při debutu nikdy nepodařilo.

Zakončení sezóny ve velkém stylu

 

Závěrečná sezóna Squid Game uzavřela epický příběh, který redefinoval pojem globálního úspěchu. Nejenže stanovila nové rekordy ve sledovanosti, ale zároveň přivedla zpět do týdenní Top 10 i první dvě sezóny, což dokládá, že miliony uživatelů si před finále chtěly připomenout předchozí děj. Podle Netflixu mělo Squid Game před uvedením třetí sezóny na kontě téměř 600 milionů zhlédnutí, přičemž první sezóna zůstává nejúspěšnějším „neanglicky mluveným“ titulem v historii platformy s 265 miliony zhlédnutí během prvních 91 dnů.

Squid Game: Hwang Dong-hyuk odhaluje plány na spin-off

Sociální interakce a globální eventy

 

Třetí sezóna dosud vygenerovala přes 4,56 miliardy interakcí na sociálních sítích prostřednictvím globálních kanálů Netflixu - nejvyšší číslo, kterého kdy jakákoli série dosáhla. Navíc ve více než 25 zemích na šesti kontinentech se konala řada imerzivních akcí inspirovaných světem Squid Game, zapojujících stovky tisíc fanoušků. Vrcholem byl závěrečný event v Soulu 28. června, který přivítal více než 38 000 lidé, včetně režiséra Hwang Dong-hyuka a většiny hereckého obsazení. 

Squid Game 3: Poslední hra mezi pomstou a lidskostí

Zlatá éra korejských titulů

 

Úspěch Squid Game se řadí do širšího trendu. Netflix masivně investuje do korejských titulů a uvádí, že více než 80 % globálních předplatitelů si alespoň jednou pustilo něco z Koreje. Zatímco série vládne žebříčkům, i film K-Pop Demon Hunters inspirovaný fenoménem K-pop obsadil první příčku mezi nejsledovanějšími filmy týdne. Těžko si představit, že by franšíza Squid Game skončila třetí sezónou - závěr totiž naznačil alespoň jeden spin‑off, který by univerzum rozšířil. Prozatím však Netflix žádné potvrzení neoznámil.

NETFLIX TUDUM 2025: Nejočekávanější filmy a seriály nadcházejících měsíců

Číst další

loading